CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 26, 2011

Baju Kawen

Ade org tanya aku,baju kawen nnt tempah ke sewa? hurmmm....baju aku nnt yg utk pakai akad nikah n majlis bertandang aku tempah...utk sanding jer sewa...coz,utk akad nikah better tempah kan...ader gak nilai2 sentimental...leh simpan tuk wat kenangan...kawen skali jerk seumur hidup...insyaAllah...heheh...

Utk baju  akad nikah,aku beli kain kat jakel...kale putih...french lace with heavy beading..yg ni aku bg kawan aku jahit kn coz dia designer..x sabar plak nk tggu siap...lg sebulan nk kawen,br nk hantar jahit...hu3

Utk majlis bertandang plak beli kain kat gulatis...kain chiffon beads (turqoise)...yg ni aku jahit kat dzull classic , bulan 3 hantar kat tukang jahit..mayb ptg ni nk g amik baju...mggu lpas dh siap,bila fitting,besar la plak...kena alter..tp baju tu sgt2 puas hati...risau jugak takut2 siap x cantik...sbb ramai org cmmnt jahit kat ctu x elok..tp bg aku ok jerk... kain baju aku  tu lebih kurang cmni la....cuma kale jer lain skit... (^_^)


cantik kan pn ika...heheh....

3 comments:

hidayah hiddensity

baru antar tempah?? hehe nasib kat kawan. dzull de classic ok je rasanyer.. kita nak tempah juga kat dia tapi tak berkesempatan ke kajang.

baju siap bagi teaser sket..!!! ;)

chenta qistina

ok2..haah,lg sebulan br nk tempah..dh kawan tu ckp sempat..ok la kowt...erm,kat dzull classic ok dia jahit...dh g fitting aritu...harga pown x mahal sgt...puas hati la... (^_^)

ElyaElmo

org cantik pakai ape pun cantik kan....:)

Post a Comment